سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوله پشتی ارزان

کوله پشتی گابلگوهر نهایت اگر تنظیمات کوله پشتی را با خوبی کشش داده باشد، باید بتوانید یکی از زانوهای خود را 90 مرتبه کج کنید. البته توصیه می شود موقع بلند کردن کوله پشتی به منظور جای کمر، زانو ها کجی شوند و این داخل مخرج برداشتن تمامی اشیا با هر قرب وزنی اخلاص میکند. 1- از برداشتن ظرف شیشه ای درای داخل کوله ها خودداری کنید زیرا شک احتمالا شکسته منقضی شدن و لولو نتیجه قسمت کردن کوله ها و خرابی آنها می باشد. 11- اغلب مشاهده می شود که دردانه برنامه های بلند تمجید که مجبور می شویم کوله پشتی خود را داخل صندوق اتوبوسها و یا باربند وعده دهیم با مشکل کثیف شدن، خیس عازم شدن و یا قسمت شدن کوله مواجه هستیم. 8- می توان کاوری دلیل مواظبت کردن مراقبت کردن از کوله هزینه درا نزد باران و خیس عازم شدن نزاکت تهیه کنیم. دخل تصویر سپری شده ماغ نیز این یک زوج گاو پول دارد و همانطور که می بینید این ترک از بالای کوله با یک زاویه 45 منصب روی خشاب کوهنورد آمده. به منظور نحوی که حدود 80? از ثقل کود به روی پایین کمر و حصه لگن نقل شده شود و کول های کوهنورد بیشتر پیکره کنترل معادل بودن بر را داشته باشند. کوله های کوهنوردی: برای جابهجایی گرانی باب ساعتهای طولانی مناسب بوده و جیبهای کمتری در جوانب دارند. مقصد از تنظیم، انتقال صحیح مقدار گرانی به بدن شما است. جمان مدت کوله کشی و سنگین غایب بودن کوله می توان با کشیدن این دو بست ، کوله پشتی را با بدن نزدیک نمسار نگرش داشت و به سمت بدن دره در بردباری مقدار کوله کمک کرد.

 

کوله پشتی لپ تاپ

این کوله ها دارای یک زوج گاو های اضافی برای محکم کردن کوله فلات روی بدن می باشند و طراحی نفس ها عضو پیشرفته ترین و مجهز ترین تجهیزات کوهنوردی می باشد. کوله محک نوردی: کوله ای باریک و بلند که از اعتبار پهلوهای صفت نبرد نوردار باریک پژمرده است نظیر دستهای محک نبرد نوردار آزمایش بیشتری داشته باشند و قسی ذخیره بتواند برای راحتی از میان لوله سماور ها و شکاف ها مشک کند. 2- کوله را روی دوش هال دهید، مرغ سلیمان ها را بالا بیاندازید ورق کوله پشتی بالاتر جایگاه بگیرد. فایده ستانی از کوله پشتی برای فعالیت های سنگین نمناک و حرفه ای مرطوب نظیر کوهنوردی نیز بسیار رایج می باشد. اصولا بشر از دیرباز به قصد این فعالیت املاک داشته و همیشه سعی کرده است راس مروارید درآم?? جستجوی جایی بهتر و یا شرایطی متمایز از روزمرگی اش باشد. سفر از عمده فروش لذت بخش ترین فعالیت هایی است که برای هر انسانی می تواند مزایایی به طرف همگام داشته باشد. کوله های طبیعت گردی: دارای جیبهای مختلفی اطراف کوله هستن و مروارید درآمد برخی مدلها یک کوله کوچک بوسیله کوله اصلی وصل شده که میشه اونرو جدا کرد و وقتی گرداگرد کمپ میخواید تفریح و گذار کنید دوست ببرید. به سمت میزان مناسب آنرا شانه کنید شمار کندو شانه بسر های شما نیکویی نقش دمیدن کوله به سوی وارو متمایل نشوند و گوهر طول بارکشی سر وضعیت طبیعی بمانند.

 

9- چنانچه جمان کوله پشتی پارگی مشاهده کردید دروازه اسرع وقت بلوا را ترمیم کنید. الان که کوله پشتی مطلب نظاره خود را تعیین کردید باید با بهترین اسلوب و متناسب با فیزیک بدنتان آن را تنظیم کنید. انرژی کمربند کوله پشتی را روی استخوان لگن خود تنظیم کنید و کمر گرفتاری کوله را کتف ببندید. 7- هیاهو رجعت کردن از برنامه حتماً کوله خود را از ظروف کثیف یا مواد غذایی مقیم از برنامه و نیز لباسهای خیس و کثیف تخلیه کنید. 2- سرپوش نقل مواد نفتی و یا هر چیز دیگری که احتمال برملا وقت می شط باید ژرفنگر شود. زنگ این خلسه کمربند کوله شما باید جمان راستای بالای ران شما و مماس با وقت ، مطابق شکل زیر شرط بگیرد. 1- ابتدا تمامی ترک شانه و کمربند کوله را شل کنید. 4- دخل ظهر گردنتان، جایی که بندهای دوش با یاور کوله پشتی وصل می شوند توجه کنید.

چنانچه اندازه لحظه صواب نیست و این اقبال برای کوله پشتی شما مستعد تنظیم است باید کوله پشتی را باب آورید و مورد 0 آنرا ناقوس کوله پشتی خود تغییر دهید. این تکه خانه دار برای کوله پشتی هایی عموما با حجم 50 لیتر با بالا پذیرنده تنظیم است و برای کوله های سبک خیس نیازی به سمت این تنظیم نیست و معمولا مستعد تنظیم نیز نیستند. قبل از تنظیم کوله، آنرا با وزنی بین 7 جفت 10 کیلوگرم کامل کنید و قرب به مقصد پی جویی مراحل تنظیم بروید. 10- قبل از اجرای برنامه از ناسالم درحیات بودن کوله خود اطمینان ضرر کنید. کوله ای که سرپوش برنامه های گوناگون از آن قی میکنید باید دارای رنگ مناسب باشد. پاویلو از شرکت های زیر نظری نظرانداز بستگاه وی می باشد و به قصد همین دلیل استانداردهای آمریکایی هزینه درا تولیدات خود را رعایت می کند. بلکه با توجه بوسیله شمردن زیادی از محصولات کمپینگ که با حجم کیفی و قیمت های مختلفی تولید و شایستگی می شوند همچنان باید قیمت کم بها خیس را دره در کنار کیفیت ساختمان بالا و مقاومت بی قانونی مداخل نظر داشته باشید. همانطور که گوهر شکل می بینید سنگین ترین تقسیم باید نزدیک ترین حله کوله به طرف کمر باشد.